Opsætning af miljøvæv (struktur) på spånplade vægge

Hej Forum.
Jeg håber nogle kan hjælpe mig med dette da jeg er gået lidt i stå med projektet pga min usikkerhed omkring dette.
Jeg har et soveværelse hvor jeg har hevet det gamle tapet ned og dampet helt af fordi tapeten var revnet i alle spånplade samlingerne.
Jeg vil gerne sætte miljøvæv (struktur væv) op men jeg er usikker på hvad jeg skal gøre i samlingerne for at undgå at væv´en ikke også bare revner ligesom tapeten gjorde.
Jeg ved ikke om man bruger gaze bånd over samlingerne (som på gips) fordi kommer man til at kunne se dette igennem væv´en når nu det sidder ud over pladerne, og ikke i en fordybning som der er på gips kanterne..?
Gode råd modtages med kyshånd :-)

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan finde en god vejledning til spånpladevægge her:

http://www.novopan.dk/Tips-til-vægge-91.aspx
Jeg kan intet finde på den side der omhandler mine spørgsmål...
hej .......... mit bedste bud er at bruge papirstrimmel som man gør ved gipspladernes endesamlinger/korteste side ......... men det vil efterfølgende kræve en fuldspartling af væggene ........ og jeg vil stadig ikke give garanti da jeg ikke kender konstruktionen , er der brugt søm , eller skruer , og hvor mange og hvor tæt sidder den bagvedliggende konstruktion . o.s.v. .................
men mit bedste but på det foreliggende grundlag .......

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis