Opsætning af miljøvæv (struktur) på spånplade vægge

Hej Forum.
Jeg håber nogle kan hjælpe mig med dette da jeg er gået lidt i stå med projektet pga min usikkerhed omkring dette.
Jeg har et soveværelse hvor jeg har hevet det gamle tapet ned og dampet helt af fordi tapeten var revnet i alle spånplade samlingerne.
Jeg vil gerne sætte miljøvæv (struktur væv) op men jeg er usikker på hvad jeg skal gøre i samlingerne for at undgå at væv´en ikke også bare revner ligesom tapeten gjorde.
Jeg ved ikke om man bruger gaze bånd over samlingerne (som på gips) fordi kommer man til at kunne se dette igennem væv´en når nu det sidder ud over pladerne, og ikke i en fordybning som der er på gips kanterne..?
Gode råd modtages med kyshånd :-)

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan finde en god vejledning til spånpladevægge her:

http://www.novopan.dk/Tips-til-vægge-91.aspx
Vikings37
Vikings37 Trådstarter
21 4735
Jeg kan intet finde på den side der omhandler mine spørgsmål...
Vikings37
Vikings37 Trådstarter
21 4735
Jeg kan intet finde på den side der omhandler mine spørgsmål...
Annonce
g.lykke
g.lykke
665 6670
hej .......... mit bedste bud er at bruge papirstrimmel som man gør ved gipspladernes endesamlinger/korteste side ......... men det vil efterfølgende kræve en fuldspartling af væggene ........ og jeg vil stadig ikke give garanti da jeg ikke kender konstruktionen , er der brugt søm , eller skruer , og hvor mange og hvor tæt sidder den bagvedliggende konstruktion . o.s.v. .................
men mit bedste but på det foreliggende grundlag .......

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
x

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her