skift pære

hej er der nogen her der ved hvordan jeg kan kom ind og skife pære (skille det ad) bag ved der hvor man regulere varme og hastighed på blæsseren i en Peugeot 206 1,4 år 2005 station wagon gerne med billeder

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved at være noget siden du oprettede tråden og ingen svar endnu.

Biler og den slags er langt fra mit "område" men vil foreslå dig at kikke i din instruktionsbog om du ejer en' sådan?

Om ikke for andet, så for at få lidt gang i din tråd.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Her er lidt fra en anden, der har været udfordret ved skift af pærer på en fransk bil 

Link

Godtnok har jeg før haft næsten hele indtrumentbrættet nede i en 206 fra omkring samme årgang. Desværre kan jeg ikke lige komme på hvordan jeg fik hul på "bylden". Men hvis du køber en Haynes værkstedshåndbog der passer til din bil, burde du ikke slet være i tvivl når du skal hygge med L-D-S arbejde på dytten.  

Her er der en forhandler af soo slige lekture: http://www.birgersbilligebilboeger.dk/  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Eller Køsters boghandel i Randers har masser af instruktions bøger, jeg købte for år tilbage en' der.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Køsters Motorboghandel i Randers er altid et besøg værd, hvis man har bare en lille smule interesse i biler.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis