Hejsa
Jeg skal sætte nye lofter op på 1. sal, og da der ikke er ret højt til loftet vil jerg gerne undgå et stort hulrum til isolering. Jeg kan se at man kan få såkaldte varmvægs-gipplader hvorpå der er sat isolering. Må disse bruges på lofter eller er de kun til vægge? Og hvordan ser det ud på badeværelset, må jeg bruge dem der, eller er der noget andet der er mere bevendt der?