WD 500GB harddisk

Jeg købte i 2011 en Packard bell laptop med windows 7. Men jeg snublede i ledningen og den faldt på gulvet, det kunne harddisken ikke klare. Istedet var jeg så heldig at jeg fik en Mac med magnetisk opladnings forbindelse,så det ikke kunne ske igen. MEN, jeg havde ikke opgivet at få den"gamle" laptop op igen. Siden har jeg været på jagt efter en harddisk som den der sad i,men kan ikke finde den. Er der nogen der kan hjælpe? Den hedder :
WD 500GB , WD 5000BEVT,Scorpio Blue. Måske foreslå en anden der kan bruges.
Mvh. Tommy

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal det absolut være en WD disk. Du kan bare købe en harddisk på 500 GB og sætte den i. Prøv hos www.proshop.dk , de har sandsynligvis også en WD 5000BEVT,Scorpio Blue

fase
Du kan finde en hvilken som helst anden SATA i 2,5" format.
De koster ikke meget, og du kan evt overveje en brugt som du kan få til 150-200 på DBA - JEg sælger dem tit billigere, men det er kun afhentning, og du er i den anden side af landet, så det går nok ikke



www.hedebo.nu - www.voreshverdage.dk
Hvis du køber en ny, anbefaler jeg denne

HGST Travelstar Z7K500 - 500GB
https://www.proshop.dk/Harddisk/Travelstar-Z7K500-500GB/2191440?f~harddiske_storrelse=25&f~harddiske_harddisktype=internharddisk&rfd=1

Den er noget hurtigere end din gamle

Hvis du forventer at bruge din bærbare længe, så overvej evt at købe en SSD disk i stedet. Du får en HELT anden oplevelse

Samsung 850 EVO SSD - 250GB
https://www.proshop.dk/Harddisk/850-EVO-SSD-250GB/2463595?f~harddiske_harddisktype=solidstatedrive&b=intel~samsung&rfd=1

www.hedebo.nu - www.voreshverdage.dk
Tusind tak for hjælpen,jeg vil kigge på dem begge.

 

Udover hastigheden, og den ikke tager skade af stød og slag, så udvikler SSD HD'en meget mindre varme, og bruger mindre strøm.
Jeg har den Samsung 250 mb SSD, som der linkes til, i to pc'er, det spiller bare max.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis