Centrallås golf 4

Hej alle jeg har et problem med at centrallås ikke virker på bagklappen men alle dørene virker perfekt så nu håber jeg at nogen her har en ide til hvordan jeg kan få den til at virke eller hvad problemet kan være 

på forhånd tak


pbs
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
dårlig stelforbindelse til låsen eller manglende smøring af palen

 

Skrevet af autoole på 01-02-2016 18:15
Knækket ledninger i gummibælgen oppe ved hængslerne ?????

Ja, det plejer man normalt og se efter som det første.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Min fars VW bora havde brændt den lille motor, man er IKKE i tvivl hvis det er dette, den lugter fælt, hvis du afmonterer delen og sætter næsen helt ned. Uoriginal fra ebay (reseredels nummer står på) ca. 170 kr. Mener den var fra Tyskland. Man kan måle om motoren får spænding. Min far er 75 og kunne sagtens tage den af. Søgeord : Stellmotor Heckklappe Zentralverriegelung VW Stellelemet Kofferraum

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2051541.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XStellmotor+Heckklappe+Zentralverriegelung+VW+Stellelemet+Kofferraum.TRS0&_nkw=Stellmotor+Heckklappe+Zentralverriegelung+VW+Stellelemet+Kofferraum&_sacat=0


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Du skal have "bælgen" af i begge sider, og se godt efter, ellers tag et multimeter, og mål om der er spænding på stikket til motoren når du bruger betjeningen.
Hvad er det for en bil. evt, nr.pl, så skal jeg give dig de rigtige ledn.farver
Det er en golf 4 fra 98

pbs
Ok.
Der er forskel på ledningsfarver., men prøv rød/blå + brun stel.
Motoren er styret af et relæ K31 r
Er det ikke kun en "udløsemotor" der sidder i den, så reagerer den jo ikke på nøglesignalet
Så meget ved jeg slet ikke om golf det min første vw bil men bor du på Sjælland er du meget velkommen 😄

pbs
Mit postnummer er 9220 Altså Aalborg ø. ;0)
Men du har sikkert en udløserknap til bagklappen, i døren, instrumentbrædt eller.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis