oprensning af diesel spild inde i båden

Hej folkens.

Jeg kigger på en båd, hvor der for et år siden blev spildt 100 liter diesel ud i båden. Den blev renset af et firma, men der stinker stadig kraftigt i salonen, der ligger over motorrummet, hvor dieselen blev spildt.

Kender nogen af jer til oprensning af diesel?
Vi kan ikke opholde os i salonen som det er nu, så noget skal der ske..
Kan man overhovedet komme af med lugten?
Der er et oliefyr til opvarmning i motorrummet som gør, at dette er ret varmt, hvilket jo bidrager til at stanken øges.

Vh sælbyggårn
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at læse denne gamle tråd, der er lidt forskellige indput...
http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/171521

Vi prøver igen, i morgen --

Hvis olien er trukket op i noget træværk skal det skiftes for og blive lugtfri inden for en overskuelig tid (10 år). Men dunsterne bliver svagere med tiden.

Elletrs kan jeg ikke komme med bedre råd end dem der er givet. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis