Hej folkens.
Jeg kigger på en båd, hvor der for et år siden blev spildt 100 liter diesel ud i båden. Den blev renset af et firma, men der stinker stadig kraftigt i salonen, der ligger over motorrummet, hvor dieselen blev spildt.
Kender nogen af jer til oprensning af diesel?
Vi kan ikke opholde os i salonen som det er nu, så noget skal der ske..
Kan man overhovedet komme af med lugten?
Der er et oliefyr til opvarmning i motorrummet som gør, at dette er ret varmt, hvilket jo bidrager til at stanken øges.
Vh sælbyggårn