Småfejl på LDS

Hejsa,

Synes at jeg oplever lidt småfejl på siden i øjeblikket.....

1) Indtil i går oplevede jeg at mails om nye indlæg i trådede jeg abb. på kom som vinden blæste. De fleste udeblev.

2) Når man skriver ny tråd eller besvarer indlæg enten via den quickfunktion nederst i tråden eller via edititoren så er er lange svartider, og der kommer jævnligt en rød boks med besked "Der er opstået en kritisk fejl" el. lign.

Jeg bruger IE og Chrome, og det sker begge steder.

Er det blot mig der oplever dette?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der nu alligevel skal skrues lidt ville det være fedt hvis vi kunne få lov til at forstørre teksten på android.

René
Jeg oplever desværre også "Kritisk fejl" og forholdsvist lang svartid ved oprettelse af nye tråde, redigering af egne og besvarelse af tråde.

Jeg opfordrer ikke til mytteri, men det virker en anelse ustabilt.
Det problem oplever jeg ikke så jeg mistænker jeres forindelse for at være langsom.
Jeg er stadig uforståendene overfor at muligheden for forstørrelse af teksten forbliver låst.

René
Jeg har også stadig det problem som er beskrevet her https://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/199293

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
Skrevet af ALB69 på 17-03-2016 00:03
Det problem oplever jeg ikke så jeg mistænker jeres forindelse for at være langsom.

René

Tjah.....

Det problem som Steelman beskriver oplever jeg også - indlægget bliver dog gemt selvom det melder fejl.

Det kan dog ikke ses i oversigten men i selve tråden er det.

Det med langsom forbindelse kan jeg tilbagevise - jeg har en 50/50 fiberforbindelse - det burde være nok 

Kører Win10 - og før opdatering fra win8.1 var det det samme.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jeg vil også tilmelde mig langsomme svartider og med en 90/90 fiberforbindelse er der vist rigeligt hul igennem fra min side.
Jeg bruger stationær pc. Win. 7 (Chrome) og oplever tit at den tæææææænker lææææænge over en besvarelse.
det er mest hvis man bruger "hurtigsvaret" istedet for at åbne editoren. Jeg plejer at hoppe tilbage og så ind igen, så er den som regel kommet på plads.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hopper med på den med lange tider ved posts.
og så alle f.... dobbelt posts som kommer ! måske relateret fordi folk er utolmodige og trykker "tilbage" og trykker igen på "send" knappen.

Admin kunne måske sætte tiden op for gentagene posts (flood post) til feks 10sek, det kunne måske tag det problem

Seti

**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis