Geberit indbygningscisterne løber

Min cisterne løber for fuld kraft, jeg har haft bundpakningen oppe, den ser helt fin og intakt ud, jeg har haft lukket for vandet og renset det hele for kalk, men når jeg åbner for vandet begynder det at fosse ud i toilettet når det når en hvis mængde vand i cisternen, er der mon nogen kloge hoveder der kan hjælpe ?

På forhånd tak.

Kasper

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som problemer med svømmeren. Den lukker ikke rigtigt, og så løber vandet gennem overløbsrøret og ned i kummen.

Bent.
Hej Bent.

Det lyder fornuftigt det du siger, jeg kan ikke helt finde ud af om der pludselig mangler et eller andet eller hvad der pludseligt er sket.
Hvis jeg ikke lukker for vandtilførslen løber det over den der hæve/sænke ting og der bliver det ved med at løbe.
Jeg kan ikke lige lure hvor den svømmer eller hvad der skal stoppe det befinder sig ?
Hej Bent.

Det lyder fornuftigt det du siger, jeg kan ikke helt finde ud af om der pludselig mangler et eller andet eller hvad der pludseligt er sket.
Hvis jeg ikke lukker for vandtilførslen løber det over den der hæve/sænke ting og der bliver det ved med at løbe.
Jeg kan ikke lige lure hvor den svømmer eller hvad der skal stoppe det befinder sig ?
Der er flere muligheder, f.eks. at svømmeren er utæt/revnet og derfor fyldt med vand, så den ikke "svømmer" længere. Eller at indløbsventilen som svømmeren påvirker er defekt. Eller, eller, eller...
Jeg kender ikke Geberit specifikt, men lokummer fungerer stort set ens.

Bent.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis