Skydedørsgarderober?

Hej på forummet

Er der nogle af jer som har erfaring med skydedørsgarderober? Her tænker jeg på gulv til loft skabe med skydedøre efter mål.

Ethvert byggemarked og køkkenfirma med respekt for sig selv tilbyder jo denne type skabe efter mål, men hvor stor forskel er der på kvaliteten? Jeg kan se, at Xl-byg har 50 % her den næste uge sådan ca., men er deres løsninger anderledes (bedre/dårligere) end fra Silvan, Bauhause eller lignende?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De fleste små firmaer køber deres beslag hos nogle af de store beslagsfabrikkanter og få bare malet logo på.
Men der ER forskel. Dykker du ned i Häfele kataloget kan du læse mere om bæreevne mv.
og så er spørgsmål jo om det skal være skjult, om gulvskinnen skal være forsænket, om der skal være dæmper på eller mulighed for motortræk....

Hvis du vil købe det, de har i byggemarked, kan du jo selv mærke hvor let rullerne løber og hvor vridningsstive hængslerne er.


De fleste små firmaer køber deres beslag hos nogle af de store beslagsfabrikkanter og få bare malet logo på.
Men der ER forskel. Dykker du ned i Häfele kataloget kan du læse mere om bæreevne mv.
og så er spørgsmål jo om det skal være skjult, om gulvskinnen skal være forsænket, om der skal være dæmper på eller mulighed for motortræk....

Hvis du vil købe det, de har i byggemarked, kan du jo selv mærke hvor let rullerne løber og hvor vridningsstive hængslerne er.


LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg har garderobeskabe fra Silvans domestic linje. Dem er jeg udmærket tilfredsmed. Køb gerne gulv og loftskinner i metal. Plasticskinnerne ser noget billige ud. Skabene blev leveret direkte fra Designa - jeg går ud fra at mine skabe er identiske med Designas billige linje. Silvan har jævnligt 50% på garderobeløsninger.
Tak for hjælpen.

Jeg tager ud og kigger på XL-Byg og hvis det ikke er noget, så venter jeg på et godt tilbud i Silvan.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også