Defekt vaskemaskine, hvem skal fikse

Hej folkens.

Så blev det min tur til at søge hjælp.

 

Min vaskemaskine smadrede en hovedpude i dag, og i den proces smadrede den delvist plastikken ved pumpehuset/filteret.

Maskinen er fra 02-06-2014, så tænker det er en RMA der skal til, og ikke min indbo forsikring, men hvad siger i?


 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror ikke din indboforsikring dækker en defekt vaskemaskine medmindre det er en kortslutningsskade eller lynnedslag, og det er det jo ikke.

Og desværre tror jeg også at fabrikanten afviser skaden, men det er svært at vurdere ud fra dine oplysninger.

Du må beskrive mere, hvad der skete. Hvordan kan vask af en hovedpude betyde at noget plastik går i stykker.

Jeg ved ikke hvad du mener med RMA, men indbo forsikring tror jeg ikke på. Hvis det ikke kan komme ind under garantien, er det ikke raketvidenskab at skifte et filter/pumpehus. Så det kunne blive en lds opgave.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej.
Har fundet ud af min kvittering var på min tumbler, så vaskemaskinen var/er endnu ældre, sikkert over 2 år.

Min forsikring har accepteret skadesanmeldelsen, og sender en reparatør på sagen.

Ev-elmanden.
Jeg er vandt til industrimaski er (nyborg/vølund), hvor man kan komme til, ikke husholdnings skrammel.

Afventer opkald fra reparatør firmaet.
Tak for svar ind til videre.

 

Forsikringen "åd" den, og jeg har fået udbetalt erstatning og købt en ny.
Damn det r trels at være uden vaskemaskine i 9 dage med 5 hjemmeboende børn...
Men nu kører det igen.
Tak for inputs.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis