reparation af rat

hej jeg var ude og købe bil i går (brugt bil) fin bil  men rattet er meget slidt (rå) så mit spørgsmål er hvordan hulen for jeg den flot igen så rattet ser ny ud igen ?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Rattet kan jo fejle alt muligt.   Men normalt sidder der en masse af sidste ratholders fingerfedt blandet med støv. Det fjernes med en stærk sæbevandsopløsning og masser af knofedt. 

Er det noget andet bør du nok tage et par billeder så vi kan få syn for sagen. 

PS. Tillykke med den splinternye gamle bil.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
hej i får da bare et par billeder i løbet af formiddagen så i kan se på sagen tak for det

Hvis vi taler om, at der er deciderede slidmærker i den bløde ratbelægningen. så tror jeg da det er lidt op ad bakke at udbedre det, så det kommer til at se ordentlig ud.

Hvis ikke der er kontakter i rattet, bør det være en overvejelse værd, at sætte et nyt rat på i stedet. Det koster ikke alverden. Link

Annonce

det kan jeg bare ikke da vores bil har air back indbygget i rattet men rattet ser sådan her ud . beklager billedet

Find et flottere rat hos en hugger.

René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis