Starte en golf 2 ved - 9 grader

Jeg vil lige vise hvor godt en golf 2 kan starte ved -9 grader med olie fyr.

Det føste link er til min telefon som jeg kan sende en sms til så stater fyret eller jeg kan ringe til den og fyret stater. Link nr 2 er når fyret har kørt i ca 25 minutter og motoren er blevet varm.

.http://www.youtube.com/watch?v=v6qYt7T6nhA

http://www.youtube.com/watch?v=JFwk61umoPY

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg forstår ikke rigtigt... kan man ellers ikke starte en Golf2 ved -9 grader?

Men toget og baneovergangen i baggrunden giver fed lyd.

Bent.
Jeg er ikke helt klar over om det er golfen eller fyret som du selv har lavet.

René

Undres også såre, da jeg førhen over en periode på 12 år har haft hele to Golf 2 D. Når maskinen, gløderør og batteriet er i orden springer de da i gang lynhurtigt ved -15 grader uden problemer.

Men det er da rigtigt at motoren har bedre af og være +10 grader ved en koldstart modsat -10. Motoren på en sådanne skøjte er så stærk bygget, den næsten er umulig og slide op. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 20-01-2016 08:11

Undres også såre, da jeg førhen over en periode på 12 år har haft hele to Golf 2 D. Når maskinen, gløderør og batteriet er i orden springer de da i gang lynhurtigt ved -15 grader uden problemer.

Men det er da rigtigt at motoren har bedre af og være +10 grader ved en koldstart modsat -10. Motoren på en sådanne skøjte er så stærk bygget, den næsten er umulig og slide op. 

Håber at jeg kan få motoren til at holde længer ved at starte når motoren er varm. Jeg stater også fyret når det er sommer for så er topstykket godt varm.

 

 

 

 

Annonce
Skrevet af nomaden på 20-01-2016 12:29

 

 

 

 

 

Hvis kværnen dør i den bil, må det være af overvældende omsorg. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
min 20 år gamle carina E, springer lystigt igang ved -9 grader, men den jeg har nu har jo også kun gået 250.000 km, jeg er ganske sikker på hvis jeg skiller den af og kigger ind i cylinderne vil man dårlige kunne se eller måle den har kørt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis