Søger stor Kabeltromle ifb. med Bosch Innovationspris 2016

Hej folkens.

I forbindelse med Bosch Innovationspris, søger jeg en stor kabeltromle.

Jeg går på tømrer grundforløbet pt. og vores hold er røget videre til de indledende runder. Dvs. at vi nu skal ud og bygge vores projekt, udfra genbrugsmaterialer.

Derfor søger jeg hjælp til anskaffelse af én enkelt kabeltromle af minimum 2 - 2.20 meter i diameter.
Jeg er selv klar over at der findes diverse annoncer på DBA / gul og gratis og er også klar over at man kan forsøge sig hos forskellige el-selskaber, og forhøre sig den vej igennem.

Jeg tænkte blot at jeg ville forsøge mig herinde inde også, således at alle mine muligheder for at anskaffe vores kommende kabetromle er dækket ind.

Hvis I sidder derude med en kabeltromle, eller nærmere info ang. anskaffelse, tages det imod med kyshånd!

Håber på at I kan hjælpe!

Med venlig hilsen
Nick Jakobsen

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke det var lidt smart at du fortalte hvor du er villig til at hente tromlen henne...
Det er jo ikke lige den model der kan transporteres på en alm trailer du søger, og dermed nok også lidt dyrt at transportere...

Har du overvejet at det nok er lettere at bygge en tromle lignende enhed i forskallings eller gulvbrædder.....
Den kan du jo bygge på stedet og dermed nemt hente brædderne...

MVH Njord
Søger du stadigvæk?

Jeg kan muligvis hjælpe gennem mit netværk af et par omveje. Men sig til, hvis du stadig har et behov
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis