Hvordan griber jeg det her an

I vores gang har de tidligere ejere sat et mørkt reol-system op, som fyldte/gjorde det trangt samt tog en masse lys. Det har jeg så rykket ned, men jeg er i tvivl om, hvordan jeg får bygget op igen med hensyn til væggen. Det sjove ved at bryde noget ned er, at man ALTID bliver overrasket over, at de har spruget et par mellemregninger over i deres byggeri 

 

Målsætning: Få rettet op, så det kan holde/males. 

Udfordringen: Det ser ud til, at der efter muren har været en dørkarm - denne er der så "bygget" uden på med noget gips agtigt noget - i det nye mellemrum ligger rockwool og træklodser :S - Vil gerne undgå, at rive  det ned, da det går op i en bue, som det ses lidt på billede 2.

Tanker: Sætte en gipsplade ind foran rockwool - pudse uden på denne og muren, men er det vejen?

 

Hmm forstår ikke den billede-editor. Den roterer dem i forhold til, hvordan andre fremvisere på computeren viser dem. Nå, men håber, at I kan se, hvad jeg mener. 

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved ikke om det er den rigtige fremgangsmåde, - men hvis det er løsningen, så ville jeg vælge en fermacel-plade fremfor gips.
Tror den egner sig noget bedre til at pudse udenpå.
Jeg tror også jeg ville smide en gipsplade på, og så trække det op med gipspuds.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også