Reparationer i badeværelse

Hej

Jeg har købt en lejlighed fra 1930, hvor der er et ældre badeværelse (ca fra 70-80). Badeværelset fungerer egentlig meget godt, men den tidligere ejer har haft alverdens hylder og kroge over alt i badeværelset. Dem har jeg nu fjernet størstedelen af, og der er nu en hel del huller i vægge og fliser efter dette.

Mit spørgsmål er derfor, hvad jeg skal bruge til at lukke disse? Jeg tænker, at det ikke er alt for godt, når de står åbne.

Der er desuden hul omkring det sted, hvor vandrøret til buseren kommer ud af væggen. Er en silicone fuge det rigtige her?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Huller i fliser er vanskelige at skjule, om der er det, er hullerne fugerne kan fugen skiftes, men næste ikke uden det ses, svært at ramme samme farve.

Du kan købe en rosette der passer omkring dit rør, som helt sikkert kan limes op med sanitets silikone en sådan kan skjule et lidt for stort hul.

Kan du lægge et foto ind af dine huller, er det måske nemmere at finde de rigtige svar/løsninger?


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Det er ikke så nødvendigt at det bliver pænt (det løb er kørt - se billede :-) ). Det var mere med hensyn til, at der ikke skulle trænge vand ind i væggene. Mit spørgsmål er egentlig bare, hvad jeg skal fylde i disse huller?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis