Nummerplade

Har her til aften opdaget at nogle har stjålet min forreste nummerplade, og ikke bare det, de har taget hele nummerplade holderen med. Jeg bestiller en ny nummerplade hos skat i morgen, og anmelder det til politiet (vil de tage i mod sådan en anmeldelse?).
Jeg skal blot hører om nogle herinde ved, om man må kører i bilen med kun den bagerste nummerplade indtil den forreste kommer fra skat?
Og er det nemt selv at montere nummerplade holderen og nummerpladen?

På forhånd tak for svarene.

Mvh.

Mikkel

Mvh.

Mikkel
Har her til aften opdaget at nogle har stjålet min... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Bare info du skal have papiret med på at du har betalt nr. plade

Det skal nok lykkes
Vi var nogen der håbede på at lim blev lovligt også. Så nu er den total limet og skruet.....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Så du har båede limet og skruet din nummerplade fast, PeterR?

Mvh.

Mikkel

Nej.                                                                                                    

Det må du ikkke, for så kan politiet ikke skrue pladerne af i tilfælde af en 'hændelse'

mvh


 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 14-01-2016 19:21

Nej.                                                                                                    

Det må du ikkke, for så kan politiet ikke skrue pladerne af i tilfælde af en 'hændelse'

mvh

Behøver ordensmagten at skrue pladern af. Et velrettet træk gør vel nummerpladen fri af fastgørelsespunkterne.


fase

Det var det svar jeg fik af værkstedet,der leverede skruerne til nummerpladerne.

mvh 


 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 14-01-2016 19:48

Det var det svar jeg fik af værkstedet,der leverede skruerne til nummerpladerne.

mvh 

Ja det tvivler jeg ikke på, men hvis du skulle fjerne pladerne pga manglende syn, indbetaling af forsikring og hvad ved jeg, ville du så tage meget hensyn til pladerne. Det er noget helt andet med skader på bilen, så pådragen lovens lange arm sig erstatningpligt og hvad ved jeg.


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis