Malerartikler - Fuldspartlede, filtede vægge.

Hej LDS.

Nu har jeg de sidste 4 måneder været igang med at renovere vores nykøbte 70'er villa fra A-Z. Installationerne er lavet, gulvene er støbt, gipslofterne er oppe, væggene er fuldspartlede to gange og står knivskarpe. 

Jeg skal derfor til at filte og male vægge, og efter det lange spartle/slibe arbejde vil jeg være enormt ked af at få fat i malerartikler der ikke holder hvad de lover, men jeg ønsker stadig ikke at betale overpris for artiklerne. 

Jeg har haft en maler til at spartle, slibe, filte og male mine gipslofter. Han brugte PP produkter og njordsö maling så vidt jeg husker. 

Imidlertid har jeg forhørt mig ad på Beck & Jørgensen produkter, og mener rent faktisk at have fået en fornuftig pris. Men er produkterne også i den kvalitet der gør arbejdet nemt?

Jeg har tænkt på vitrulan VPP 130g's filt grundet på forside og bagside. 
B&J 716 Mikrodispenser til at give alle væggene en omgang med inden lim.
B&J Vævlim
B&J Vægmaling 7

Derudover har jeg i tankerne at købe en spand med stanley blade, så jeg kan skifte blad ofte ved skæring af samlingerne i filten... 

Kan ovenstående produkter anbefales, er der noget andet jeg bør tage et kig og nogle andre fif i forhold til arbejdet der venter?  

På forhånd tak 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har brugt B&J 10 vægmaling og er meget godt tilfreds med både resultatet og den måde det er at arbejde med.
De andre ting du nævner kan jeg ikke tale med om, da jeg brugte andre mærker...


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg har lige lavet entre og køkken. Jeg har brugt forgrundet filt og klister fra Jem og Fix, mener det hedder noget med luxi, noget i den dur. Det fik 2 gange slutmaling ovenpå og står rigtigt pænt. Jeg forhørte mig hos Flugger først, men deres filt er ekstrem dyr. Jeg synes den fra jemogfix er nem at arbejde med, på trods af den er mere stiv end alm ugrundet filt.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også