luft til luft

jeg har et udhus på 22 kvm , er der en varmepumpe der kan anbefales, bygningen er et vaskehus. men isoleret.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
jeg har et udhus på 22 kvm , er der en varmepumpe... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det ser fornuftigt ud 

Ang. trædækningen til den koster det ca. kr. 1.000,-

Efter at have set den på billede vil jeg lave en selv til sommerhuset - godt LDS-arbejde 

Som jeg lige kan regne kan det gøres for under kr. 300,- i trykimp. brædder. ( hegnsbrædder,beklædningsbrædder til tag + nogle enkelte terrassebrædder til hjørner,top og bund )

www.elvvs.dk/p/traedaekke-ti...GwodDIgKHQ


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 07-01-2016 14:00

Nå, MSZ hedder den nok - og den støjer 49dB ude - en del mere end Panasonicen NE9PKE ( 46dB )

 

 

Ja det har du da ret i

 

Tænkte blot tilbage på dengang jeg købte min første Mitsu og der var den der havde lavest lydniveau..

 

Men Panasonic må være kommet efter det.. Men godt du lige fik rettet det til så her så spørger ved det

 

 

 


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Skrevet af lynæs på 07-01-2016 19:03
jeg har fået 2 tilbud
Mitsubishi 25 incl. montage 13.485
Panasonic ne9pke 11.485
lyder det fornuftigt ?

Udemærket pris vil jeg sige.. Husk der er flere forskellige slags Mitsubishi 25...

 

 

 


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Skrevet af MLU på 08-01-2016 08:57

Ja det har du da ret i

Tænkte blot tilbage på dengang jeg købte min første Mitsu og der var den der havde lavest lydniveau..

Det er det stadigt - men det er indedelen, der larmer lidt mindre end Panasonicen  - jeg synes nu ikke min støjer særligt meget når først den er nået op på alm. drifttemperatur. ( vedligeholdelsestemp. )

Der er også en " silence " knap - og så kan den næsten ikke høres - men så kan den kun vedligeholde.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis