Hvor finder i god priser på byggematerialer

Hej Alle lav-det-selv folk :-)

Jeg er i gang med at lavet en liste over de byggematerialer som skal bruges til ombygning af vores 1sal

Hvor indhenter i gode tilbud fra?

Stark, XL-byg, 10-4, webbutik osv. eller et helt andet sted.

Hilsen Jørgen

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg købet storset altid i det lokale XL..
Jeg har flere gange hentet tilbud andre steder, og i samlet tilbud har de altid kunne være med, eller kun ganske lidt dyre.
Så har de gratis levering, og er gode til at vejlede.
Og kommer man selv og henter varen, er det en gammeldags tømmerhandel, hvor den person som man bestiller varen hos, går med rundt og finder varen, og hjælper med at få det læsset.
(ved man ikke rigtig hvad man skal bruge, går vi ud og finder varen og skriver regningen bagefter)

Så selv om enkelte ting kan købes billigere andre steder, giver jeg gerne lidt for god service.

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg gør lidt det samme som Je_ns, bare i den lokale Bygma (da det er den der er her hvor jeg bor).
Jeg kan godt finde på at købe på nettet, men så er det ting jeg kender (isolering, værktøj mm.) men når det kommer til træ og plader, så syntes jeg det er rart at se hvad man får, så de ikke sender en lægte der er vind og skæv, eller en plade hvor hjørnet er slået af.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg køber lidt hist og pis....
Skruer er svære at finde billigere end Bauhaus
Kan man få den helt rigtige håndværker rabat er den lokal tømmerhandel svær at s.. men det kan være svært at få den ved mindre mængder...
Har dog bestilt varer for 70-80.000 (efter rabat) i den seneste tid og her er rabatten rigtig god....
Men havde også en helt speciel tilgang til den lokal tømmerhandel i dette projekt..

Mindre mængder henter jeg rundt omkring hvor prisen er mest rigtig.. Os med boggie trailer kan j have en del med ad gangen...
Priserne orientere jeg mig en del om på nettet
Sjovt nok er beslag fx billigere hos Harald Nyborg end hos Jem og Fix.. på trods af det er samme ejer.... Og vel også samme kundegruppe...... Og her lokalt ligger de i samme vejkryds, sammen med BauHaus..... Om ikke andet er der jo gode åbningstider for os fritids håndværkere..

MVH Njord

MVH Njord
Jeg bruget mest Makita elværktøj, her kan det lokale XL sagtens konkurrere med div. netbutikker her i DK.
Uden at nævne laveste netpris, kommer de op med en pris, der ofres rammer inden for en 50'er på ting til +1000 kr. så spare man jo også fragt, og kan stå med tingene i hånden.
Skruer der bruger jeg kun NKT G3, der er også god rabat at hente, hvis man køber nogle kasser af gangen.

Når jeg er i gang med et bygge project, skal det være nemt at få varene frem, det koster alt for meget tid selv at skulle hente.

Vi prøver igen, i morgen --
Til større opgaver leveres det naturligvis.. men mindre opgaver er traileren nu uundværlig til......

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis