wordpress plug in facebook like

jeg kan slet ikke få mit synes godt om til at virke på facebook side ved ikke om har valgt forkert tema eller hvad gør forkert den vises bare ikke på side ved min side er denne her håber nogle kan vejledende jeg ved ikke meget om at lave wordpress min side er denne her www.poledancer.dk 

leder dog efter info grundviden omkring wordpress sidder så kan lave den selv men ville især super glad vis nogle viste hvordan sådan får et wordpress plug in får man til at fungere 

mikael
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Prøv at gå ind på nemprogrammering.dk, der ligger en masse instruktionsvideoer om wordPress. Jeg har selv lavet en hjemmeside for et bådelaug i WordPress, men lige dit problem kender jeg ikke, da vi ikke er på FB. Men plugins kan godt være lidt drilske, at få til at fungere. Har du forøvrigt kontrolleret om det pågældende plugin er kompatibel med din version af WordPress.

Mvh finn
jeg kontrolleret der stod det var kompatible med Wordpress , dog ved så meget nogle temaer er det med i men ved ikke om hjemmesiden så går ned vis klikker installere nyt tema for har enkel gange prøvet med plug in og sidden gik ned men måske var fordi det ikke var kompatible med tema

jeg er ren nybegynder kan man se om før man installere nyt tema om det fungere med nuværende installeret plug in og sidder

mikael
Det er lidt risikabelt, at skifte tema. Men du kan godt få en forhåndsvisning, det er først når du trykker på gem ændring, at det træder i kraft. Derudover vil jeg anbefale, at du henter plugin for backup af hjemmesiden. Når du først har en backup, kan du nemlig genindlæse den originale hjemmeside igen.
Jeg har ikke selv prøvet at skifte tema, men har læst på diverse sider, at det er noget man skal gøre inden man virkelig begynder at opbygge hjemmesiden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis