Køkkenmaskin

Næst efter elværktøj er køkkenmasiner ikke så værst tongue .
Jeg vil gerne anskaffe mig, en god stærk køkkenmaskine, som skal kunne klare en ordentlig portion gærdej. Er der nogen, der har erfaringer med gode og stærke maskiner.
Mvh Tor

Mvh Tor
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er kun én eneste ting der dur:

KitchenAid !

Det er den bedste maskine du overhovedet kan få op under neglene. Selv måden den rører på, så materialet bliver NEDE i skålen og ikke sidder og hænger i et tyndt lag op ad skålens sider - ren fryd.

Se den her: http://kitchenaid.suresource.com/products2.asp?cat=StandMixers&level=1

Det var bare min mening om dén sag.......

Med venlig hilsen
FlemmingB

Jeg kender ikke lige Kitchen aid.. Men den ligner en rigtig prof maskine..

Mine erfaringer baserer sig mere på lidt almindelige multimaskiner, ala julekalenderens "food processer" og de er ikke til ret meget nytte efter min mening.

Men derimod har jeg gode erfaringer med en "ægte" Ballerup Master mixer.. Både den bamle husmoder model der vel efterhånden er merer end 50 år gammel og stdig virker fint og den moderniserede version, men dog stadig med stål røreskål osv.

Idag proiduceres de vist af electroluxe men er fortsat super når der skal bages en omgang brød...

Venligts Njord 8)

MVH Njord
De gamle Kenwood maskiner har et forrygende ry - og kunne forestille mig, de stadig er lige gode. Og koster i øvrigt ikke nær så meget som KitchenAid.
Sådanne maskiner køber jeg normalt efter vægt........

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis