Hjælp til lysdæmper med korrespondance:

Hej kære forum. Jeg har fulgt med fra sidelinjen i lang tid nu, og i dag valgte jeg at kaste mig ud i mit eget lille projekt, derfor denne tråd. Selve instatllation gik uden udfordringer med info i hånden fra forummet. Jeg troede også at alt var ok, da jeg kunne tænde/slukke på korrespondanceafbryderen (som jeg har sat en fjeder i så den springer tilbage). Selve lysdæmperen dæmper også lyset uden problemer, men tænde/slukke for lyset vil den ikke - det kan jeg kun på korrespondanceafbryderen.

Lysdæmperen er en LK Fuga MEK-S 300CR og korrespondanceafbryderen er en alm. LK Fuga, afbildet for neden:

Jeg har forbundet lysdæmperen som vist her:

På den ekstra klemme til venstre, har jeg tilføjet korrespondanceafbryderen (grå fase).

Korrespondanceafbryderen er forbundet som beskrevet i billedet for neden, og jeg har som nævnt også puttet en fjeder i, så afbryderen springer tilbage.

For at opsummere; problemet består i, at jeg kun kan afbryde lyset på korrespondancen, men ikke på lysdæmperen, og lysdæmpning fungerer uden problemer. Lyskilderne er 8 stk loftspots og et mindre problem med dem er, at de ikke tænder 100% samtidigt.

Kan I se hvor jeg har dummet mig?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er det simpelthen bare korrespondanceafbryderen, der skal udskiftes med en 1-polet afbryder pga. lysdæmperen? 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis