Variant trailer

Hvordan finder jeg ud af hvilket leje jeg skal købe til min ca. 8 år gamle Variant trailer.
Er der en liste med model og tilhørerne lejetype, eller skal jeg tage det ud for at finde ud af hvilket leje det skal udskiftes med?

Godt nytår :-)

Mange hilsner
Polite
 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af polite på 29-12-2015 19:23
Hvordan finder jeg ud af hvilket leje jeg skal købe til min ca. 8 år gamle Variant trailer.
Er der en liste med model og tilhørerne lejetype, eller skal jeg tage det ud for at finde ud af hvilket leje det skal udskiftes med?

Godt nytår :-)

Hvis du vil undgå og skille af før indkøb, kigger du bare på typemærket der sidder på akslen og opgiver det til forhandleren. Soo simpel er det.  

PS. køb et helt lejesæt til akslen, så får du også tætningsskive, split og fedt med.  

Godt nyår.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Det rigtige er i min verden at afmontere det eksitserende leje, og forhåbentlig kunne aflæse nummeret på det. Kan du ikke det, må du måle dig frem.

Fandt en ret god guide til hviordan du identificerer hvilket kugleleje der er tale om her.

 


Ja, jeg ved det sgu ik´ - 10 tommelfingre og 11 tæer :D
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis