jablotron Alarm

Hej

Efter har have bøvler med en sikkerthjem alarm i en periode, er vi ikke længere trygge ved den.. Så det skal skiftes. Vi er ikke interesseret i at betale et løbende abonemment, så det skal altså ikke være en fra falck eller lign.

Jeg ville oprindeligt have købt en Jablotron Oasis, så det var umiddelbart sådan en jeg var på udkig efter.. Det er dog ikke rigtigt lykkes mig at finde alverden om denne på nettet, og kommet i tvivl om jeg kan klare mig med den lille Azor.

Er det nogen der har erfaringer med enten Oasis eller Azor? Jeg regner med selv at montere, men skal evt. have lig hjælp til at sammesætte anlægget, så evt. anbafalinger af forhandlere er også meget velkommende.

 

mvh

   Henrik

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lidt off-topic, men hvad er problemet med den alarm fra SikkertHjem. Der har jeg overvejet af købe en alarm fra, men vil da gerne høre om dine erfaringer.
Lidt off-topic, men hvad er problemet med den alarm fra SikkertHjem. Der har jeg overvejet af købe en alarm fra, men vil da gerne høre om dine erfaringer.
Jeg svare dig i en privat besked, da jeg ikke ville køre denne tråd af sporet.
Jeg kan godt anbefale et Oasis, har haft mit i Ca 6 år. Og aldrig en fejl alarm. Jeg valgte et fortrådet, grundet dårligt erfaring med de trådløse.
Annonce
Jeg har efterhånden installeret nogle hundrede Oasis-alarmer (både trådløse og fortrådet) og de fungerer rigtigt godt.
De er meget stabile og det er yderst sjældent jeg oplever problemer med dem.

Jeg kender ikke alarmerne fra Sikkerthjem, men alene det at de kører på skraldespands frekvensen 433mhz (lige som de billige ringeklokker fra HN) er nok til at jeg ville løbe skrigende væk...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Henrik, jeg har sendt dig en mail med priser på Oasis fra Jablotron.
Du kan ikke finde Jablotron produkter i webshops, da disse ikke sælges uden kompetent rådgivning :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak, der er lidt at regne på..

Jeg har en Jablotron 100 alarm. Er meget tilfreds. Købte den gennem en dansk forhandler.
Men det er muligt at købe Jablotron i webshops. Min gamle nabo købte sin alarm her www.pluscom.pl.


 
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

Mix
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis