Spotyfi til mp3-afspiller.

Hej til Jer, og fortsat god jul.

Fruen abonerer på spotyfi, men vil gerne flytte musikken over på en mp3 afspiller så hun kan høre den i bilen når hun køre på arbejde Er der nogen der ved hvordan det gøres? Helst med et gratis program.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis hun vil høre det på en mp3-afpiller, kan hun så ikke bare bruge mobilen?

 Man skal ikke lege med ild når man bor i et gas-hus

 Brian.

Skrevet af Blondie.dk på 29-12-2015 07:57
Hvis hun vil høre det på en mp3-afpiller, kan hun så ikke bare bruge mobilen

 

Hej Blondie.

Nu er det sådan at vi på mange måder er lidt gammeldagse, vi har begge en mobil, min er den gamle type uden totsskærm, fruens er med, men ingen af os har netadgang på vores mobil. Mp3 var fordi den så kunne ligge permanent i bilen og kobles til bilens radio. Og en mp3 med 4gb hukommelse er vældig billig.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen som har prøvet det.

 


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Hvis du spørger google.dk, om "rip spotify" uden og inkludere anførselstegnene, får du en hel liste med svar på hwoon det kan gøres. Så er det bare og prøve dig frem med hwanss der passer en bedst. 

Godt nyår.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej Nitter.

Nu har jeg været med her på forum i 9år. Jeg har lært at google. Når jeg besvære venerne her på forum, er det fordi jeg gerne vil i snak med nogen som har prøvet det. Jeg har brugt rigtig meget tid på googel og for det meste ender det med noget "gratis" som man så alligevel skal betale for. I forhold til google synes jeg at den er vældig overvuderet især til sådanne spørgsmål som mit. Næsten alle hit er på en eller anden måde sorteret. Måske kommer der det jeg leder efter på side 5 eller 6 men det er meget arbejde at tyre sig igennem så meget information. Det er bagsiden af informationssamfundet. At finde den rette information mellem alt braset og støjen reklamer. Jeg ender sansynligvis med at købe Audials Tunbite, men ville godt kendt lidt til det, på forhånd. Lidt lissom man snakker om andet man gerne vil købe. Kan det det der påståes, er der noget bedre osv.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej Kovas,
Ikke at vi skal diskutere det yderligere, men at rippe fra Spotify er ikke "helt efter bogen". Når nu i har et Spotify abonnement er der jo mulighed for at lave en playliste som kan aflyttes offline, hente den til den af jeres mobiler der er en smartphone, og derved (lovligt) bruge den som mp3 afspiller i bilen. Alternativt findes der uanede mængder af muligheder for at hente ulovlig musik på nettet.

 Man skal ikke lege med ild når man bor i et gas-hus

 Brian.

Annonce
Det er nok lidt en gråzone, men du kan jo altid "optage" lyden fra spotify i et hvilket som helst program.
Det er så nok en meget langsom proces.
Jeg bruger Audials One. Det er fuldt lovligt og det virker perfekt men koster lidt een gang for alle

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Anker : Der tager du fejl. Det et IKKE lovligt at rippe, optage eller lignende fra Spotify.

 Man skal ikke lege med ild når man bor i et gas-hus

 Brian.

Skrevet af Blondie.dk på 30-12-2015 12:50
Hej Kovas,
Ikke at vi skal diskutere det yderligere, men at rippe fra Spotify er ikke "helt efter bogen". Når nu i har et Spotify abonnement er der jo mulighed for at lave en playliste som kan aflyttes offline, hente den til den af jeres mobiler der er en smartphone, og derved (lovligt) bruge den som mp3 afspiller i bilen. Alternativt findes der uanede mængder af muligheder for at hente ulovlig musik på nettet.

 

Det  handler ikke om at jeg gerne vil det er ulovligt, helst ikke. men det forekommer mig mærkeligt at det er lovligt at benytte mobilen som mp3 og ikke en mp3-afspiller. Når man nu gerne vil holde tingene ude fra hinanden. Jeg kan godt se forskellen fordi man ved at rippe så gør det muligt at distribuere musikken. men jeg synes at med et betalt abo, så er det svært at se forskellen, fruen lytter til den samme musik  På den ene eller den anden måde. og det kunne jo være at man ikke havde en smartphone.

 


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Skrevet af Anker Petersen på 30-12-2015 18:15
Jeg bruger Audials One. Det er fuldt lovligt og det virker perfekt men koster lidt een gang for alle

 

Er det en søskende til deres tunbite den koster 150kr en gang for alle. Er det bare at køre på så fungere det?

 


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis