Spotyfi til mp3-afspiller.

Hej til Jer, og fortsat god jul.

Fruen abonerer på spotyfi, men vil gerne flytte musikken over på en mp3 afspiller så hun kan høre den i bilen når hun køre på arbejde Er der nogen der ved hvordan det gøres? Helst med et gratis program.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer, og fortsat god jul. Fruen abonerer... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Brian
Der tager du altså fejl. Gå ind og læs hvad der står under Audials nemlig fuldt lovligt

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Jeg forholder mig til hvad brugerbetingelserne er for Spotify er, og her er et udsnit (desværre på engelsk,da jeg ikke lige kunne finde det på dansk)
The following is not permitted for any reason whatsoever:

copying, redistributing, reproducing, “ripping”, recording, transferring, performing or displaying to the public, 


 Man skal ikke lege med ild når man bor i et gas-hus

 Brian.

Prøv lige at læse på flg. link

http://www.audialsone.dk/

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Skrevet af kovas på 30-12-2015 09:29

Hej Nitter.

Nu har jeg været med her på forum i 9år. Jeg har lært at google. Når jeg besvære venerne her på forum, er det fordi jeg gerne vil i snak med nogen som har prøvet det. Jeg har brugt rigtig meget tid på googel og for det meste ender det med noget "gratis" som man så alligevel skal betale for. I forhold til google synes jeg at den er vældig overvuderet især til sådanne spørgsmål som mit. Næsten alle hit er på en eller anden måde sorteret. Måske kommer der det jeg leder efter på side 5 eller 6 men det er meget arbejde at tyre sig igennem så meget information. Det er bagsiden af informationssamfundet. At finde den rette information mellem alt braset og støjen reklamer. Jeg ender sansynligvis med at købe Audials Tunbite, men ville godt kendt lidt til det, på forhånd. Lidt lissom man snakker om andet man gerne vil købe. Kan det det der påståes, er der noget bedre osv.

Jamen efter 9 års "bekendskab", burde du have lært og stille et spørgsmål klart og tydeligt så folk ikke er et øjeblik i tvivl om hvad det er du efterlyser. 

Nå, godt nyår alligevel. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
I stedet for at bruge penge på et program, som er besværligt og tidkrævende at bruge, og hvor du bryder brugsbetingelserne for Spotify, så brug pengene på en billig tablet eller smartphone.
Så kan du lovligt høre musikken, og det er uligt meget lettere end at rippe musikken ulovligt.

Når man har et betalt Spotify abonoment, kan man downloade musikken til offline brug.
Annonce
Hej Kovas
Med audials one kan du få det til at virke efter hensigten.
Bruger det selv sådan som du ønsker uden problemer men......
Det koster lidt een gang og ikke mere

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Jeg vil nu til stadighed stille stort spørgsmåltegn ved det Anker og Audials skriver, da man stadig bryder Spotify's betingelser. Jeg vil holde mig til hvad jeg skrev tidligere, lidt i samme mening som jenshøj skriver. Nu ved jeg ikke hvordan Audials virker, men andre "optagere" optager ALLE lyde pc'en laver, så hvis du f.eks. modtager en mail mens du optager, og din pc er sat op til at komme med et lille "pling", ja... så har du er"pling" midt i "din" sang.

 Man skal ikke lege med ild når man bor i et gas-hus

 Brian.

Der findes flere programmer som siger de kan, men har aldrig selv fået det til at virke Så nu gør jeg blot "offline" muligheden igennem Spotify

Men ja, Google fremviser et par muligheder, men synes ingen rigtig er særlig holdbar

Handy Sine er navnet - jeg har kun 5 tommelfingre!
Skrevet af Nitter på 30-12-2015 21:25

Jamen efter 9 års "bekendskab", burde du have lært og stille et spørgsmål klart og tydeligt så folk ikke er et øjeblik i tvivl om hvad det er du efterlyser. 

Nå, godt nyår alligevel. 

 

 

Hej Nitter og godt nytår til alle..

Hvoran skulle jeg ha formuleret det så du kunne ha forstået det? Jeg spurgte jo ikke om "hvordan googler man  spotyfi til mp3"

Jeg har desværre allerede købt en mp3. Inden købet havde jeg "googlet" noget og var nået frem til dels at det ved betalt abo. kunne downloades til offline brug. Havde ikke forstået at det kun var til pc eller smartphfone. Havde også fundet noget der svarede det som Anker Petersen skriver. Så det er kommet bag på mig at det ikke er helt lovligt. Nu må jeg lige tænke over det.

Tak for alle svarene.

 

 


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Kovas
Audials one ER lovligt uanset hvad andre mener om det og du kan let overføre direkte til din Mp3 spiller.

Har nu kørt med det i 5 år uden problemer

Godt nytår


 Med venlig hilsen

 Anker

 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis