God Jul lynæs 5071 5400 23-12-2015 10:11 God Jul og god vind til alle jer sejlere . Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen 6 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
lynæs Trådstarter 5071 5400 23-12-2015 19:17 OK. lad os inkludere alle ikke sejlere også ! og så kunne vi vel også ønske et godt nytår ved samme lejlighed. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 23-12-2015 23:04 Tilslutter mig ønsker om en rigtig God Jul til alle. Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
andersbr 646 8000 01-01-2016 22:26 Tak og I lige måde Mvh. Anders - Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.www.Shakti.dk - Kig forbi -