Nyt fra LDS: Ekspertlisten.dk

Jeg er glad for endelig at kunne lancere betaversionen af et nyt "søster-site" til LDS: Ekspertlisten.dk

Ekspertlisten samler ALLE håndværkere i Danmark og laver automatisk baggrundstjek på hver eneste firma: Er firmaet medlem af de relevante garantiordninger, er autorisationerne i orden, er firmaet ved at gå konkurs osv. Alle oplysninger hentes automatisk fra en række forskellige kilder og bliver opdateret løbende. 

Udover de faktuelle oplysninger, kan man skrive bedømmelser af en håndværker og lægge billeder ind af arbejdet. På den måde kan vi hjælpe hinanden til at finde de gode håndværkere!

Mit håb er, at vi sammen kan bygge en liste op af gode håndværkere. På den måde kan vi udnytte vores stærke LDS-fælleskab, så det er nemmere at ramme rigtigt når man (en sjælden gang ) ikke kan lave alting selv.

klik gerne ind og bedøm de håndværkere I kender. Fortæl mig også gerne hvad du synes, enten som svar her eller ved at klikke på "Feedback"-knappen på ekspertlisten.dk

 


Mvh. AllanE
Jeg er glad for endelig at kunne lancere... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Syntes det er en rigtig god ide´ så tak for den.

Hvis jeg skulle sige noget :-) Så kunne jeg godt mangle dette !!
- hvis man søgte på et postnr. at den så viste dem i nr. rækkefølge

Måske har jeg overset dette - men kunne der ikke være et link til "Ekspertlisten"


 

Tak for rosen!

Når man søger på f.eks. en branche, så vil den sortere efter en række parametre: f.eks. trækker grønne flag og bedømmelser op. Skriver man et postnr, vil sorteringen være den samme, men der filtreres på postnr og evt. radius. I toppen af søgeresultatet kan man skifte sortering til "afstand" eller én af de andre valgmuligheder.

Mht. linket til Ekspertlisten: Det er på vej! Der kommer både link og en visning af udvalgte firmaer med bedømmelser fra LDS'ere.

Mvh. AllanE
Virkelig en god ide, som med tiden givet vil blive endnu bedre, med flere oplysninger.
Super initiativ! De har vi manglet.
Skrevet af AllanE på 06-04-2016 09:16
Tak for rosen!

Når man søger på f.eks. en branche, så vil den sortere efter en række parametre: f.eks. trækker grønne flag og bedømmelser op. Skriver man et postnr, vil sorteringen være den samme, men der filtreres på postnr og evt. radius. I toppen af søgeresultatet kan man skifte sortering til "afstand" eller én af de andre valgmuligheder.

 

Når jeg f.eks. søger på 8900 samt brance så kommer den ud med postnr. i vilkårlig række følge - så det bliver lidt  uoverskueligt for min lille hjerne   det var også kun et lille ønske 

 

 


 

Annonce
Rækkefølgen er ikke helt vilkårlig

Sorteringen er baseret på en række parametre: Eksempelvis trækker grønne flag op, røde flag trækker ned, bedømmelser trækker lidt op osv.

Hvis du skriver et postnr søges der som standard også i en 10 km radius. Men du kan vælge at sortere på "Afstand" under "Sortering" (i toppen af siden) eller vælge "Vis kun 8900" under "Radius" i venstre side.

Håber det giver mening.

Mvh. AllanE

Tak, så er der vist en del jeg har overset der er ikke sådan med en lille hjerne


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis