godt råd til komprossor

Hej jeg har ikke brug for det ville, jeg bruger den primært til at rense filteret på min poseløse støvsuger. da vi har både hund og kat sidder der hurtigt meget skidt i filteret. 

pt har jeg en billig komprossor til ca 500kr og med tank til. den fylder godt i mit bette skur. især om vinteren hvor der står to cykler ved siden af hinanden derude, er det ret trængt.

Jeg tænkte på at skifte den ud med en væghængt model uden tank. Jeg kan også lade tingene være som de er og leve med den meget trange plads eller lave en kasse til kompressor, så kan den vel egentlig godt tåle at stå ude året rundt, men vil være umulig at komme til, hvis der skulle falde en stor omgang sne.

jeg tror egentlig bare jeg gerne vil høre om folk tror sådan en væghængt model er god

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har prøvet en af dem uden tank. jovist, de giver da luft, men er trælse at høre på da de skal køre konstant.
men hvis det kun er til at blæse et filter rent er det jo nok ikke noget problem.
Er støj et problem findes der også små airbrush kompressore med en lille tank, de siger ikke ret meget.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

Istedet for at købe nyt
Kan du så  ikke sætte din nuværende på en hylde, oppe under loftet?

Du kan jo også lave en lille kasse og sætte den udendørs, frost tager den ingen skade af, bare du tømmer den for kondensvand jævnligt.
Du kan jo føre ledning, og trykluft ind i skuret, så du kan starte den der inde fra, og tilslutte blæsepistol der også.

Vi prøver igen, i morgen --

Lav en hylde din kompressor kan stå på, så er den væghængt. Nå, je_ns kom først.

fase

Kompressoren kunne vel også hænges på i loftet i et par stykker reb. Husk bare den bør hænge på samme måde som den står på gulvet. 

Fortsat god forjul.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis