Gaskomfur (til camping)

Hej Alle

Jeg har haft kig på det her gaskomfur til camping http://www.cfhorsens.dk/shop/koekke...+grill.htm 

Men nu er vi kommet til at snakke om, om der ikke trækker gas ud hvis man sidder med den i f.eks. et fortelt. Vi har ikke stor erfaring med camping men jeg tænker at når nu den er tænkt til camping så kan der vel ikke være nogen fare?

Min kæreste er sikker på at der trækker en smule gas ud så det bliver farligt at bruge den i telt. 

Er der nogen der har nogen erfaring? Evt med en løsning på pakninger eller lignende?

Venlig hilsen jonas campingfar

Grill er godt
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der skulle sandelig ikke gerne komme gas ud hvis det er monteret korrekt på flasken. Noget andet er at man, hvis det bruges i et fortelt så skal man være opmærksom på at der er tilstrækkelig udluftning så gassen kan få ilt til forbrændingen. Hvad mener du med pakninger og lign? Nu kan jeg ikke se hvilken flasketype som bruges, men vi har da gaskomfur her i vores hus som får gas fra en 11kg flaske som står i køkkenet, der kommer så sandelig ikke gas ud.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Er den til flaskegas eller de små campingasdåser? De sidste er vist ret dyre at bruge.

Med venlig hilsen
ktm

Jeg kan faktisk ikke se om det er til det ene eller andet.
Kovas, jeg tror heller ikke det lækker eller noget, men bare for at kunne berolige min kæreste. Det er et godt råd med udluftning. Det skal vi huske. Tak for svar!

Grill er godt
Normalt er der også en ekstra hane man kan lukke for, når man ikke bruger komfuret. Typisk på selve regulatoren hvis det er til en løse flaske, eller også tæt på selve tilkoblingen hvis det er til mindre engangs dåser.

Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis