Transportkuffertere til el-værktøj.

Hej alle,

Er der nogle af Jer der ved hvor man kan købe tomme transportkuffertere til el-værktøj?

Jeg har forsøgt på dba.dk, div. byggemarkeder osv. uden held. Har I nogle gode bud her?

Med venlig hilsen,

Kasper


Med venlig hilsen,

\Kasper
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Kasper_P på 14-12-2015 09:54

Hej alle,

Er der nogle af Jer der ved hvor man kan købe tomme transportkuffertere til el-værktøj?

Jeg har forsøgt på dba.dk, div. byggemarkeder osv. uden held. Har I nogle gode bud her?

Med venlig hilsen,

Kasper

 

Et oplagt GDS-projekt, så kan du få dem fuldstændigt som du vil have dem med forstærkede hjørner oa., og så har de jo en vis blæreeffekt

 


Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
Hej alle,
Tak for Jeres svar.

Fandt nogle "kasser" på prishammeren.dk, men kan det virkelig passe, at de skal koste 299 - 399 pr. kasse?

Hilsen,

Kasper

Med venlig hilsen,

\Kasper
Ja det lyder jo ikke ligefrem billigt, men ofte er der billigere kasser på DBA og GG.

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
Jep.. byg dem selv. Lige nu er du jo i gang med at nøjes, og samtidigt blive franarret dine surt tjente penge som har afleveret halvdelen af til SKAT

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
Jeg bruger min Makita taske til at transportere el værktøjet når jeg skal have mere med.. den er stor rummelig og solid, samt har holdere og lommer der er egnede til mit grej...
Den var med i et større sæt jeg købte på et tidspunkt.. troede ikke jeg ville komme til at bruge den.. men den er super nem at pakke og tage med.

MVH Njord

MVH Njord

Prøv et par lokale håndværksmestre. De har ofte den slags til at ligge og fylde.


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Tak for Jeres gode input.

@Regmos: Jeg kan se, at du er fra postnummer "2700". Hvis du en dag har nogle kasser, der bare ligger og flyder, så vil jeg gerne købe dem af dig :-)

\Kasper

Med venlig hilsen,

\Kasper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis