Det er der vist ikke rigtigt nogle der har nogen mening om. 
For mit eget vedkommende kan jeg kun bidrage med ca 15-20 års gamle oplysninger, og da regnede man en Kohler motor for og være både mere holdbar og mere benzinøkonomisk end en B&S. Men nu om dage formoder jeg det er lige meget, da de større B&S motore er blevet meget bedre holbarhedsmæssigt og benzinøkonomien er formodentelig også ca den samme, da motorenes konstruktion er dikteret af nogle meget stramme forureningskrav der findes i visse stater i USA. I "gamle" dage var en Kohler nemlig topventilet, mens en B&S var sideventilet. Der har en "oldenordisk" sideventilet konstruktion af en motor en benzinøkonomi der er ca 1/3 ringere end en moderne topventilet ditto.
Hvordan mærket Simplicity er i dag er jeg heller ikke klar over. I gamle dage (-40 år) var det kram, men det meste af USA kram plejer nu om dage at komme som stumper fra Kinesien og bliver så samlet af lavtlønnede illegale indvandre i USA's sydlige stater. Så kan man nemlig stadig skrive "made in USA" på varen. 
Har i øvrigt en 30 år gammel Simplicity med manuelt gear stående på fjernlageret som reserveklipper. 
Mvh. Leif.
Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.