Vælge blanke eternitskruer?

Hej,

Jeg har et eternittag fra 1980 som højst sansynligt næste år skal renses og males - det er rød/brun B7 plader. På en tilbygning fra ca 1995 har jeg ligeledes eternit - dog ikke med aspest. På tilbygningen bliver jeg nød til at udskifte pladerne, da de ikke kan males.

Overvejer farveskift til sort, men har konret nu behov for at skifte 5 rygninsplader, så dem må jeg jo nok skaffe i den nuværende farve.

Jeg skal også have udskiftet alle skruer på begge tage men nu bliver jeg i tvivl om hvad jeg lige gør med skruer til de 5 nye rygningsplader: skal jeg købe mindst muligt mængde rød/brune skruer og bruge af dem til rygningspladerne og ja, så bliver de resterende skruer jo nok overmalet når hele taget skal være sort.

List spild at at købe farvede skruer, men det må jeg nok bare tage med i den samlede investering - hvad tænker I? Alternativ at sætte blanke skruer I de nye rygningspalder.....og så se på det indtil videre!?

Hilsen Torben

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også