Nyt gulv på badeværelse

Hejsa

Jeg er kommer frem til en beslutning om, at jeg gerne vil have lavet nyt badeværelse. Her skal der blandt andet lægges nyt gulv/klinker. Nogle af de nuværende klinker er løse og ser generelt bare træls ud. 

Problemet er, at der er varme i gulvet, så jeg kommer vel ikke udenom at skulle have hele møget op for at kunne lave det? Nogen som kan hjælpe mig lidt på vej? 

Tak. 

Hov, jeg kan se at jeg fik placeret det i forkert kategori, Kan nogen ændre dette? 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på lds

Hvis det bare en nye klinker og fliser, samt inventar så skal du da ikke hugge gulvet op. Men skal du flytte om på noget,hvor det krøver at der bliver lavet ny kloak, så er det noget andet.

Ellers hugger du klinker og fliser af. Renser alle flæader af med en diamant skrub skive på lille vinkelsliber. Husk støvmaske. Der spartles eller pudes afhgængig af hvordan det ser ud. Så er du klar til vådrumsmembran, nye klinker m.m.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også