spam fra Microsoft

Jeg har fået ny computer med det ulyksalige W 10.

Nu glimrer lortet ved hele tiden at ville presse en startside fra Microsoft med noget Bing søgemaskine osv igennem. Hver gang PCen begynder på det lort, ryger min trådløse netforbindelse. PCen forsøger derefter 20-30-40 gange eller mere, hvis jeg ikke kvæler den, at komme på nettet, hvor det eneste, der engang imellem kan komme op er denne forbandede MSNstartside. JEG ER VED AT BLIVE DESPERAT!!!

Hvordan kan jeg gå ind og dræbe det lort?

Jeg må nok tigge om en meget grundig vejledning, hvis det skal gøre noget godt for mig. Jeg vil meget gerne betale for hjælpen, hvis det er omfattende. Jeg aner mindre end ingenting om skidtet. 

PFT


Med venlig hilsen
ktm

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu sidder jeg ikke lige ved min dejlige Win-10 maskine..
Men du skal ind i indstillinger, og fjerne det som startside.

Hvis du ikke finder det skal jeg nok kikke på min pc, når jeg kommer hjem, hvordan det gøres..


Vi prøver igen, i morgen --
Det besynderlige er, at det slet ikke er hver gang, PCen starter op og går på det trådløse Internet. Her efter mit "jammerskrift" er det kun ved 1 opstart, at den har lavet det utålelige serieopstart. Men stadig kommer den åndssvage microsoft op som startside, og jeg kan simpelthen ikke finde noget sted, hvor jeg kan ændre det!

Med venlig hilsen
ktm

 

Du går ind under indstillinger, det er tandhjulet foroven til højre.
Der vælger du den næst nederste, som hedder internetindstillinger.
Så kommer denne boks frem, jeg har valgt google som startside.


 

 


Vi prøver igen, i morgen --
Skrevet af je_ns på 09-12-2015 16:06

Du går ind under indstillinger, det er tandhjulet foroven til højre.
Der vælger du den næst nederste, som hedder internetindstillinger.
Så kommer denne boks frem, jeg har valgt google som startside.

Hvis det er en ny computer med w10, er explorer sikkert udskiftet med EDGE, som skal indstilles på en lidt anden måde. Klik på de tre prikker i øverste højre hjørne og vælg instillinger. Under indstillinger vælger du En eller flere bestemte sider. Vælg nu Brugerdefineret. Indtast nu f.eks. www.google.dk . Luk browseren og åbn den igen nu skulle du gerne starte med Goggle.


fase
Det var så et lidt andet billede jeg fik, men til sidst fandt jeg det du viser.
Jeg har nu skrevet google.dk ind som standard. Tilsyneladende har den accepteret det.
Så foreløbig tak!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af je_ns på 10-12-2015 10:17

Ja min fejl, jeg har installeret Explore, da jeg synes bedre om det end, Edge...

Jens, jeg har da også både Explorer og EDGE. Du skal bare vende dig til EDGE, den fungerer udmærket.

 

 

 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis