Hvorfor gør fryseren dette ?

Hej
Jeg har et meget ubderligt spørgsmål. Dette er testet med 2 forskellige fryser. Der begge gjorde det samme.

Jeg hsr sat en kæle/frys ud i mit skur. Skuret er isoleret og Pt nemme
5-7 grader.

Mit problem er.
Lige meget hvad jeg stille temperaturen på i køleskabet (det går fra 1-7)
Så virker fryseren ikke optimalt.

Stiller jeg den fx mellem 3-4 så holder den køleskabet mellem 4-5 grader. Fryseren køre den op åå ca 22 grader. Når kompressoren så slukker så begynder temeratiren i fryseren at falde. ? Køleskabet holder graderne. Og der er intet utæt ved lågen til fryseren eller noget.

Når fryseren så når 0 grader stopper den bare. Nogle gange kommer den endag på +3-5 grader. Den tænder altså ikke selv når den når en hvis -minus grader.

Åbner jeg lågen til køleskabet i nogle minutter. Så graderne falder derinde. Starter kompressoren igen og køre indtil fryseren nuber på over -25 grader igen. Men her stopper den og gør det hele forfra igen

Dette er tester med 2 forskellige køleskab der virkede 100% og der er skiftet nyt termostat i den ene for at se om det var årsagen. Men det hjalp heller ikke
Hej Jeg har et meget ubderligt spørgsmål. Dette... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Sidder der ikke en afbryder i nærheden af termostatknappen eller lampen til belysning? Jeg kan ikke lige finde din model på www.gorenje.dk og dermed heller ikke brugsanvisningen.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis