Mørk udtræk i fuge - hvad gør jeg?

Hej derude.

Jeg har for nylig fået lagt nye klinker i henholdsvis min entre og badeværelse. Klinkerne er grå og der er blevet en lysegrå fuge tmellem dem.....men nu er der kommet et mørkt udtræk i fugerne flere steder.

Inden jeg begyndte at betræde gulvet fik de en gang af den dyre Alfix fugeimprægnering så er helt sikker på at det ikke er noget udefra der har medført misfarvningerne.

Nogen der ved hvad det er og hvad jeg skal gøre ved det?

Jette, Lyngby
Hej derude. Jeg har for nylig fået lagt nye... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej alle i tråden
Jeg står med et næsten helt nyt badeværelse hvor det samme sker. Desuden kommer der vand op gennem fugerne og senest noget fedtet snask af en eller anden art. Jeg er helt lost på logik ift hvad der sker
Vi har to badeværelser og væggen imellem er våd og der ses aftegninger samtidig i entreen ved siden af som er lavet samtidig. Der er ingen tegn på brud på nogen rør. Alt er tjekket. Badeværelserne har naturligvis vådrumsmembran. 

Hvad endte det med for jer der har stået med problemet? Hvad gjorde i?

markk skrev den 06-12-2020 20:03:05

Hej alle i tråden
Jeg står med et næsten helt nyt badeværelse hvor det samme sker. Desuden kommer der vand op gennem fugerne og senest noget fedtet snask af en eller anden art. Jeg er helt lost på logik ift hvad der sker
Vi har to badeværelser og væggen imellem er våd og der ses aftegninger samtidig i entreen ved siden af som er lavet samtidig. Der er ingen tegn på brud på nogen rør. Alt er tjekket. Badeværelserne har naturligvis vådrumsmembran. 

Hvad endte det med for jer der har stået med problemet? Hvad gjorde i?

Dit problem lyder som noget der har en helt anden årsag. 

Prøv at tage et billede ned i dine gulvafløb. 

Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis