Grundskyld 2016

Hej.

Det her hører nok ikke rigtigt til LDS-kategorien - men jeg spørger her alligevel - hos alle de kompetente mennesker her 

Jeg forstod på finanslovsforhandlingerne at grundskylden blev fastfrosset for 2016.

Alligevel har jeg netop modtaget ( i e-boks ) min nye skattebillet på grundskyld for 2016 på sommerhuset ( Varde kommune ) med en stigning på ca. 12% - grundskyldspromillen er ikke ændret - den er i forvejen temmelig høj ( 31,56 ).

Hvis den alligevel skal ændres forstår jeg ikke hvorfor de bruger ressourcer på at sende en forkert ud først.

Men der er måske noget jeg har misforstået ??

mvh

Eigil


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De fjoller forvirret rundt hos SKAT - Jeg læste forleden om en der normal betalte 4.000 kr årligt i ejendomsskat, han havde modtaget en skatte opkrævning på 400 kr Det lød jo næsten til at være for godt - det var det også.
PS.
Det er simpelthen under al kritik at man ikke kan regne med SKAT - idet mange jo ikke har kinamands chance for at kontrollere rigtigheden af opkrævningerne.
Skrevet af EISOE på 25-11-2015 09:39

Hej.

Det her hører nok ikke rigtigt til LDS-kategorien - men jeg spørger her alligevel - hos alle de kompetente mennesker her 

Jeg forstod på finanslovsforhandlingerne at grundskylden blev fastfrosset for 2016.

Alligevel har jeg netop modtaget ( i e-boks ) min nye skattebillet på grundskyld for 2016 på sommerhuset ( Varde kommune ) med en stigning på ca. 12% - grundskyldspromillen er ikke ændret - den er i forvejen temmelig høj ( 31,56 ).

Hvis den alligevel skal ændres forstår jeg ikke hvorfor de bruger ressourcer på at sende en forkert ud først.

Men der er måske noget jeg har misforstået ??

mvh

Eigil

 

Edit : Stigningen er på godt 8 % - ikke 12 %

 


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis