skære skuffebeslag til

hej jeg har disse skufebeslag de skal bruges til en skrå skuffe i et hjørne, men pga længden bliver skuffen for smal. kan jeg skære eks 10 cm  af og bruge dem. 

 

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det burde du nok kunne, du mister dog den "selvlukkende" funktion, når du skærer den skrå del af skinnen bort.

Med venlig hilsen

Anders

Den bagerste del, som er skrå, gør at skuffen lukker selv de sidste ca. 5 cm, pga tyngdekraften.
Hvis du skærer de sidste 10cm af, kan den ikke lukke selv længere og der er risiko for at skuffen enten vil åbne eller lukke selv, hvis skinnen ikke er 100% vandret.
Du skal nok montere dem lidt tættere på hinanden, dvs overfor hinanden når skuffen er lukket, så den ene ikke kører udenfor den anden.

Du skal nok montere dem lidt tættere på hinanden, dvs overfor hinanden når skuffen er lukket, så den ene ikke kører udenfor den anden

Hvad menes der med det.
Du skal nok montere dem lidt tættere på hinanden, dvs overfor hinanden når skuffen er lukket, så den ene ikke kører udenfor den anden

Hvad menes der med det.
Du skal nok montere dem lidt tættere på hinanden, dvs overfor hinanden når skuffen er lukket, så den ene ikke kører udenfor den anden

Hvad menes der med det.
Annonce
Hmm min tlf sender åbenbart flere gange
Hmm min tlf sender åbenbart flere gange
Ja det gør alle telefoner når de får ordre på at gøre det😄

René

Jeg vedhæfter et billede :-)

 

okay så egentlig bare skære de 10 cm af. lave skuffe delen og så sætte den ene halvdel af skinnen fast her og sørge for at den anden halvdel sidder helt magen til når skuffen er lukket så de ikke sidder forskudt. og ellers lave hylden som skuffen skal sidde i med et fald på et par mm. jeg regner med at hylden er er trekantet og siderne a og b er 60 cm det vil sige den synlige lange c side er noget længere. hylden bliver ca 6 cm tyk og fronten bliver skuffefront
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis