Anhængertæk på Nissan Navara, Syn efterlyser dokumentation

Hej

jeg var til syn med min gamle Nissan Navara, trækket der har siddet der i årevis, generede lige pludselig synsmanden. Typepladen er faldet af, så jeg ved ikke hvad det hedder. Nogen der kender navnet på det, så jeg kan skaffe dokumentation for at det kan holde til det der står på registreringsattesten.

Mvh

Helle på Møn

 


Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er købt med træk i tidernes morgen så ringer du bare til nissan og spørger så kan de formentlig oplyse dig om det. Ellers kam de nok sige hvilken type det er der sider på.
Så er det kun hvis i kan finde et reservedels nr. På trækket. Ellers er der svært hvis ikke man kan se det eller en producent. Nissan burde stadig kunne se om den var solgt med træk fra starten de gider sikkert bare ikke har du prøvet en anden nissan forhandler evt.
Ja, jeg prøver i Køge i dag, jeg kører ind med bilen til dem, så kan de se det in natura.

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Stikket er originalt, der står Nissan på. Hvad er et udløserhåndtag? Nissan i Køge var flinke nok, de havde selv solgt bilen som ny, men havde ingen oplysninger om krogen.

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Krogen hører til stikket og plaketten var skjult under malingen :-).

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også