Lappe hul i tagpap tag.

Jeg har ved en fejl fået boret op i gennem taget, indefra i skuret, med et 8 mm mur bor. Der stak lidt tagpap op gennem hullet, som jeg kunne stoppe ned igen. Jeg har så smurt noget vådrums cilikone på, og sat gaffatape på. Det er jo ikke en holdbar løsning, men kan nok holde indtil jeg kan finde på en bedre løsning.

Findes der noget specielt lappe tape, f.eks. vilfa tape,, eller noget man kan smøre på, som kan gøre det ud for en permanent løsning? Det er heldigvis ikke et særlig stort hul, og man kan ikke se det. Men det skal stadig lappes ordentligt.

Nogle ideer?

\Søren

Jeg har ved en fejl fået boret op i gennem taget... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Plus, de skal have 60.- for fragt, og så er besparelsen røget. Jeg kan selvfølgelig køre til Holstebro og hente det selv, men jeg bor i Nordsjælland :-D

Jeg kører vist bare i Silvan eller Bauhaus :-)
Husk det er Charlottes egen butik. Men det er også ok.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Ikke min butik. Jeg arbejder der bare. 

Men selvfølgelig koster fragten lidt og afhængig af den mængde der skal bruges, kan det være en god eller en dårlig forretning. Det var udelukkende ment som info og ikke som reklamegas.

Det er også korrekt at her er tale om ren bitumenfuge uden fiberfyld, hvilket gør den ekstremt elastisk og ikke så resistent overfor tryk, hvilket er en fordel når den bruges til de mindre reparationer. Det er til gengæld ikke en fordel, når der skal repareres over en større flade, hvor Borups tagtæt i spand, er et bedre valg, fordi fiberfyldet gør fladen mere modstandsdygtig overfor tryk.

Du bør gå i jeres lokale XL Byg (Byggemarked) og købe en Borup Tagtæt Patron til kr. 68 + moms, varenr. 4620 4872917.
Det tætner FØRSTE gang😊

Med nysgerrighed, vilje, gåpåmod, og ihærdighed bliver chancen større!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også