ødelagt trailerstik og kuglekobling :(

Hej

Jeg har været så super smart at bakke ind i min trailer, hvilket reulterede i et smadret stik og kuglekobling. Kuglekoblingen var nem nok og finde, og der er vel ikke meget andet i det end de 3 bolte vel? Det er, så vidt jeg kan se og måle mig frem til den her?

Vedr. stikket er det jo nemt nok at skifte. Men drømmer lidt om at få baklys på, så vil jeg kunne montere et 13-pols? Eller kræver det at ledningsnettet skifes?

Egentlig troede jeg der var 2 typer stik, men det viser sig der er 3 - et 13 pols som også passer i et 7 pols som jeg forstår det? http://www.trailerfix.dk/shop/51-stik/29019-multicon-west-713-polet-han/

Nogen der har erfaring med det stik? Det er lidt dyrt hvis det ikke rigtig er noget værd

På forhånd tak og god aften

Ja, jeg ved det sgu ik´ - 10 tommelfingre og 11 tæer :D
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis bilen er monteret med en 7-polet dåse, kan du ikke montere en 13-polet på traileren. Skal der ændringer til, skal du have en ny styreboks til trækkets ledningsnet.

Ingen problem med baklys. i den 7 polede er der en blå ledning, som er disponibel, den bruger du bare til baklyset. Voila.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis