Mellemlanding

Hej lds'ere

Håber nogen her er mere informeret om flyrejser end jeg er.
Jeg står og skal en tur til Krakow i december, på turen hjem er der en mellemlanding i Oslo på 3 timer.
Lyder jo super fedt for så kan jeg få set lidt af Oslo. MEN under en mellemlanding skal man så blive inden for et check ind område. Eller hvordan er reglerne på det punkt?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du forlader det skal du ihvertfald igennem security igen.

Gardemoen lufthavn ligger desuden noget uden for Oslo, så spørgsmålet er om du overhovedet ville kunne nå frem og tilbage.

Mvh. Ole
Har du et længere stop over er det ikke noget problem at tage ind til byen.. Med mindre der er krav om visa osv...
I Oslo er det ikke noget problem, bortset fra at du reelt ikke kan nå det på et 3 timers stop.
Inden du er klar ti lat tage toget mod byen er der gået min 30 minutter og så skal du jo huske du skal være tilbage og igennem security en time (eller mere) før afgang..... Så realistisk set kan du kun nå at se Oslo fra luften ;-)

Har du ikke bestil biletten endnu, kan man ofte få et længere stop så man kan nå at se lidt.. har da prøvet det i fx Paris og Amsterdam osv.... Har også prøvet at man ikke kom videre da det første fly blev forsinket.... Så det blev et stop med overnatning...

MVH Njord

MVH Njord
Tak for svarene. Ja kan godt se 3 timer ikke er meget men så må jeg nøjes med og se lufthavnen eller måske tage en anden flyvning med mere tid. Tak for jeres svar
Min kone og jeg kom på en rejse til at mellemlande i København. Hun skulle ud for at ryge, og så var det en tur igennem security igen, denne gang ved indenrigs terminalen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Sidste forår var jeg i Krakow fra Aalborg med skift i Kastrup det gik legende let, men skulle jo heller ikke ud at ryge.

Vi fløj med Norvigian tiderne passede perfekt, måske var vi bare heldige.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis