MEGET støjsvag ventilator til badværelese???

Hej Alle,

Jeg tænkte på om nogen kender nogen MEGET stille ventilatorer til et badeværelse?

Jeg har en datter som er meget følsom over for lyde og er bange for ventilatorer.

Håber i kan hjælpe!

På forhånd tak!

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har lige været igennem den samme research og endte med at købe en Duka Pro 230 ventilator. Det er dog ikke den kønneste ventilator og fylder en del. Jeg er ikke sikker på at denne model stadig produceres men den er stadig til salg i diverse byggemarkeder og webshops. Den siger noget men jeg synes ikke det er voldsomt. Har dog erfaret at støjen også afhænger af om ventilatoren kan trække luft ude fra og ind gennem rummet. Hvis hverken vores vindue eller døren står på klem kan man mærke at der trækkes luft gennem nøglehullet, stikkontakter osv.
Måske den bedste løsning til jeres behov er en kanalventilator på loftet?

Hej Soegaard2000,

Tak for info.

Jeg har kigget på THERMEX KANALVENTILATOR TD 250/100 Lydløs og også LK FUGA® Hygrostat with rumføler, men det er en dyr løsning til omkring 3000Kr.

25 DB synes at være den mest lydsvage jeg kan finde for en standard ventilatorer.


Ja, 3000,- er en del for noget så kedeligt ;-) Omvendt så koster en ventilator med hygrostat også hurtigt 1300,-.
Der må da findes en billigere kanalventilator løsning? Mon ikke en løsning med en billigere Duka kanalventilatro kan klare opgaven hvis den placeres korrekt i forhold til støj og vibration?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis