Hjælpe til hjemmeside chieu1 2 4690 02-11-2015 18:41 Hej alle. Jeg har ejer et vinduespudserfirma, hvor jeg lige har fået lavet en hjemmeside, kunne godt bruge lidt feedback på hjemmesiden. Det hedder www.clpolering.dk www.clpolering.dk 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19639 4400 02-11-2015 19:15 Du vil gerne have lidt feedback på din hjemmeside. Det første der falder mig i øjnene, når jeg kommer ind på din hjemmeside, er at du ikke vil fortælle, hvor du holder til. Ja du ved sikkert selv, at der er i Haslev området, men hvorfor skal jeg lede på din hjemmeside for at finde ud af, hvor du holder til. Kunne du ikke skrive på din startside, at du holder til i Haslev området. Jeg tænker at evt. kunder ikke er begejstrede for at skulle søge på din hjemmeside for at finde ud af, hvor du holdet til. fase
AndreasJoergensen 2 2720 02-11-2015 20:14 Hej chieu1 Jeg synes måske at siden hvor man bestiller tilbud har en underlig feature. Når man klikker på et af billederne af vinduestyperne, så viser den et lille billede af vinduet og man kommer væk fra siden. Det er da ret irriterende, hvis man har siddet og skrevet en masse. Efter min mening er det slet ikke nødvendigt med det link på billederne. Selvgjort er velgjort - En rigtig mand er håndværkerMed venlig hilsenAndreas Jørgensen
chieu1 Trådstarter 2 4690 02-11-2015 20:39 Hej Mange tak for det. Det er nu rettet.. Mvh Chieu www.clpolering.dk