Kan ikke slukke vandet til badekar..aKUT PROBLEM

Vandet løber bare og jeg har knækket håndtaget til vandreguleringen og finder ikke hoved hanen, dette er krise jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.  hjælp

 

 


Bornholm er et dejligt sted.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der må være en stophane ved vandmåleren.
TAK jeg finder en vand varmer men måleren ved jeg ikke hvor er, prøver at følge rørene rundt i huset ... fatter ikke dette her. Elmåler skabet finder jeg men jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre..

Bornholm er et dejligt sted.
Jeg prøver at komme ind med tang eller skruetrækker og fik da vandet slået over på kolodt i stedet for varmt - men jeg an ikke slukke for det og finder ikke vandmåler eller hoved hanen. Jeg finder vand varmeren, han jeg købte huset af har lavet nogle temmelig underlige installationer men der må da for søren være en hoved hane der kan slukkes et sted ..?

Bornholm er et dejligt sted.
Hmm.. måske er der ikke vandmåler på i Norge ;-) Tænker om du ikke kan klemme slangen sammen med en skruetvinge e.lign. ind til du finder hovedhanen.
  • Lidt vold og lidt omtanke og en skuretrækker, problem løst - tak for indspil... Må nok lige finde den der hovedhane et sted.. og få fixet det der balndingsbatteri (hvis det hedder sådan)

Koge lidt vand og tage karbad og se films ? 


Bornholm er et dejligt sted.
Vandmåleren kan også være i en brønd ude ved vejen/skellet
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis