Hej alle.
Er der mon nogle der ved lidt om sådan en størrelse? Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er det rette forum at spørge i, men de (robotstøvsugerne, red.) bliver jo mere og mere udbredte, så det kan være der er nogle herinde der ved noget.
Jeg har ikke rigtig kunne finde andre fora hvor det vil være mere oplagt at spørge, så, here it goes:
Vi har lige investeret i en Hoover RBC 070, næsten "topmodel" (kun overgået af Hoover RBC 090 der også har WIFI-styring). 4600,- koster den normalt (ja, det har jeg belæg for fra andre sider end der hvor vi købte), så ikke helt lille og billig model, selvom vi købte den væsentlig nedsat.
Både LCD- og LED-displays, dobbelte fejebørster, HEPA-filter, 9 programmer, kører selv tilbage til ladestation, laveste støjniveau, osv. osv. bla. bla. 
.
Dog undrer det mig at den, for det meste, ikke kører ligeud når den skal fra a til b på sin rute, altså når den støvsuger, men at den altid kører i en let højrekurve - gad vide om det er en fejl, eller om det faktisk skal være sådan?