Hej
Er igang med renovere min ældre sejlbåd, Grace 30, og kunne nu, efter at ha lavet en prøvemaling af en luge, godt tænke mig at vide om jeg skal være påpasselig med hvor høj glans jeg vælger til malingen. Malingen som jeg har prøvemalet lugen med er højglans ,altså meget blank og hvid. Og så er det at jeg lurer lidt på om den maling ikke vil være hård og generende ved øjnene især i sollys og om det ikke ville være bedre at vælge en halvblank maling istedet
Mvh
Jesper