Bærbar lukker ned

hej

 

 

har en medion bærbar lige over 2år  som KUN når den køre på batteri lukker ned ( og man behøver ikke at bruge nogle programmer )  uden varsel , når den så lukker er det ligesom man tager og slukker på kontakten , men den kan godt køre på strøm her er der ingen problemer

så inden jeg fare ud og køber et batteri ,så vil jeg lige høre om der er nogle som kan hjælpe mig

 

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har en gammel Acer, der laver samme nummer. Det er batteriet der er færdigt.

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.

Det kan også være kontakterne på batteriet der ikke har ordentelig forbindelse. Så sker det typisk når man sidder og arbejder på maskinen og ikke når den får lov til at stå tændt uden og blive rørt. Den fejl opstår typisk hvis folk glemmer og "låse" batteriet fast med den af de to "skydelåse der skal betjenes manuelt.

I øvrigt kan du prøve og holde øje med ikonet med batteriets % angivelse nede i højre hjørne når maskinen kører på batteri efter og være fuldt opladt. Hvis procentangivelsen falder hurtigt er batteriet simpelthen slidt op.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Har prøvet at holde øje med hvor mange procent der er på batteriet når det sker ,men der er mange procent tilbage også nå den starter op igen

Jeg prøver nu først at købe et nyt batteri ,og krydser sø finger for det virker
batteribyen købte jet et til en ibm t60 noget billigere end org og det nye var med større mah timer
skidt og støv på den interne blæser så cpu bliver overophedet (så lukker cpu automatisk ned som sikkerhed), jeg har oplevet det på en packard bell bærbar , den blev skildt total ad og renset og kører fint nu igen.

det var samme fejl som du oplever
Er det let at komme til ,har aldrig skilt en bærbar
Har du evt billeder
Åbner du den i bunden ,det har jeg prøvet ,men det er også det eneste sted ,jeg har prøvet
Åbner du den i bunden ,det har jeg prøvet ,men det er også det eneste sted ,jeg har prøvet
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis